The wishlist name can't be left blank

SPACELINE: +30 2106800032

  • Shopping Bag

FAQ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Μπορείτε να αποκτήσετε τα προϊόντα της spacegreen με τους εξής τρόπους:

  • Επίσκεψη και παραλαβή από τα φυσικά καταστήματα της εταιρείας.
  • Μέσω του e-shop της spacegreen
  • Click & Collect: Αγορά online και παραλαβή από τo φυσικό καταστήμα της εταιρείας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΑΣ;

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα. Συμβουλευτείτε την ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ για περισσότερες πληροφορίες.

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

NEW – Τα προϊόντα με σήμανση NEW υποδεικνύουν νέα προϊόντα της συλλογής μας.

COMING SOON - Τα προϊόντα με σήμανση COMING SOON υποδεικνύουν αναμενόμενα προϊόντα της συλλογής μας. Σε κάθε προϊόν με τη συγκεκριμένη σήμανση αναγράφεται η αναμενόμενη ημερομηνία άφιξης.

OUT OF STOCK - Τα προϊόντα με σήμανση OUT OF STOCK υποδεικνύουν προϊόντα της συλλογής μας χωρίς απόθεμα.

UPON ORDER - Τα προϊόντα με σήμανση UPON ORDER υποδεικνύουν προϊόντα της συλλογής μας που δεν είναι διαθέσιμα για άμεση αγορά αλλά μόνο για προπαραγγελία μετά από συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.

SALE - Τα προϊόντα με σήμανση SALE υποδεικνύουν εκπτωτικά προϊόντα της συλλογής μας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ONLINE ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Μέσω της υπηρεσίας Click & Collect σας δίνεται η δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας online και να παραλάβετε από το κεντρικό κατάστημα της εταιρείας:
Πάτμου 8, 15123, Μαρούσι, Αθήνα.
Βρείτε μας στο Χάρτη.

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ E-SHOP ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Οι τιμές είναι απολύτως ίδιες και στο e-shop και στα φυσικά μας καταστήματα. Ωστόσο η εταιρεία προωθεί με online καμπάνιες προϊόντα σε ειδική εκπτωτική τιμή που ισχύουν μόνο στο e-shop. Stay online!

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η SPACEGREEN;

Η spacegreen διανέμει σε όποιο μέρος του κόσμου της ζητηθεί! Πανελλαδικά μέσω του δικτύου των συνεργαζόμενων μεταφορικών και παγκοσμίως είτε με οδική, αεροπορική ή θαλάσσια μεταφορά.

ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19;

  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας εντός των φυσικών καταστημάτων
  • Κοινωνική Απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων μεταξύ των επισκεπτών μας στα Showrooms
  • Πολλαπλούς καθημερινούς καθαρισμούς των Showrooms και των εκθεμάτων
  • Πληρωμές μέσω ανέπαφων συναλλαγών για μεγαλύτερη ασφάλεια

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;

Φυσικά! Η εταιρεία μας διαθέτει εκθετήριo 2000m² στην Αθήνα όπου μπορείτε να δείτε από κοντά το σύνολο των συλλογών μας. Στο εκθετήριο λειτουργεί Cash & Carry όπου μπορείτε απευθείας να παραλάβετε τα προϊόντα σας. Επίσης μπορείτε να ανακαλύψετε μοναδικές ευκαιρίες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εκπτώσεων. Κλείστε online το ραντεβού σας εδώ (link για online ραντεβού).

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ;

Η λίστα των αγαπημένων έχει υλοποιηθεί με τρόπο, ώστε ο χρήστης να μπορεί να καταχωρεί προϊόντα σε διαφορετικές λίστες αγαπημένων (Multiple Wishlists) αναλόγως project. Μέσω της εξελιγμένης λίστας αγαπημένων, ο χρήστης μπορεί να ανατρέξει εύκολα και κυρίως γρήγορα σε προϊόντα της επιλογής του, για κάθε ένα από τα πολλαπλά projects που έχει ορίσει. Μόνο με ένα click μπορεί τέλος να προσθέσει μαζικά τα προϊόντα της λίστας του στο καλάθι αγορών. Για τη λειτουργία της λίστας αγαπημένων απαιτείται εγγραφή στο site μας. Εγγραφείτε εδώ (link).

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

Η spacegreen διαθέτει ομάδα έμπειρων εξωτερικών συνεργατών η οποία αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση οποιασδήποτε τοποθέτησης με προσυμφωνημένο κόστος.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;

Η spacegreen διαθέτει ειδικούς συμβούλους -product specialists- οι οποίοι προτείνουν τον ιδανικότερο συνδυασμό προϊόντων, καθώς και εναλλακτικές εφαρμογές σύμφωνα πάντα με τις υποδείξεις του πελάτη. Προκειμένου να προσφέρουμε ολοκληρωμένες προτάσεις, χρήσιμο θα ήταν να προσκομιστούν σχέδια με μετρήσεις και φωτογραφίες του χώρου. Η υπηρεσία παρέχεται χωρίς χρέωση. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας προτείνουμε να κλείσετε ραντεβού εδώ, τηλεφωνικά στο +30 210 6800032 ή με email εδώ.

Επιπρόσθετα, υπάρχει δυνατότητα επίσκεψης στο χώρο σας με ελάχιστη χρέωση επίσκεψης 60€+ ΦΠΑ 24% και επιπλέον χρέωση ανά ώρα 25€ + ΦΠΑ 24%. *

*Η υπηρεσία διατίθεται για περιοχές εντός Αττικής και κατόπιν επιβεβαίωσης ημέρας και ώρας. Για την υπόλοιπη Ελλάδα υπολογίζονται τα extra κόστη ανά περιοχή και χρόνο διεκπεραίωσης.

ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο παραλάβετε την παραγγελία σας ελλιπή, ενώ στα νόμιμα παραστατικά αναγράφεται το σύνολο των προϊόντων της, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Γράφετε χειρόγραφα στο παραστατικό «ΕΛΛΙΠΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ».
  • Καλείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 210 6800032 αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας.
  • Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα διαχειριστεί το ζήτημα άμεσα είτε αποστέλλοντας εκ νέου τα προϊόντα σας, είτε αποζημιώνοντάς σας στο ακέραιο εάν το επιθυμείτε.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών της εταιρίας μας.

Filters

Λογαριασμός

Επιλογές